Lige et øjeblik...

 

Ikke kategoriseretNyhederUdbud Vi hjælper vore kunder med udbud næsten som vi plejer

Hvordan skal vi forholde os til kommende og igangværende udbud i forbindelse med Coronavirus?

I Dansk Servicerådgivning ønsker vi at hjælpe vores kunder både under og efter Coronavirus-udbruddet.

Vi gør vores bedste for at opretholde normal drift i denne ekstraordinære situation, og som det ser ud, kan vi gennem tæt samarbejde med vore kunder komme godt igennem udbudsprocesserne, både i forbindelse med igangværende udbudsprocesser og kontrakter eller forberedelse af kommende udbud.

Mange spørgsmål melder sig:

  • Påvirker Coronavirussen igangværende udbud?
  • Kan vi forlænge eksisterende kontrakter på grund af Coronavirussen?
  • Hvorledes tilrettelægger vi en realistisk udbudsproces, så vi når i mål på trods af de nuværende udfordringer?
  • Kan udbudsprocessen gennemføres uden fysisk fremmøde?
  • Kan vi benytte reglerne om hasteprocedure?
  • Kan vi indgå kontrakter uden sædvanlig udbudsprocedure?
  • Er Coronavirus omfattet af regler om force majeure?

Hvis I har behov for vores hjælp, er I meget velkomne til at kontakte os på 66 13 33 31

HER BOR VIHovedkontor
Dansk Servicerådgivnings hovedkontor er placeret i midten af Danmark.
DK-5000 Odense C
Wichmandsgade 5F, 1.
I MIDTEN AF DANMARKHer finder du os
Dansk Servicerådgivning i Odense.