Lige et øjeblik...

 
VI BELYSER FORDELE OG ULEMPER VED FORSKELLIGE SERVICELØSNINGER

Benchmarkinganalyser
på serviceområdet

Central eller decentral løsning? Intern eller ekstern løsning?

https://d-s-r.dk/wp-content/uploads/2019/12/benchmark-1280x1280.jpg

Dansk Servicerådgivning foretager benchmarkinganalyser for en række danske kommuner og andre myndigheder, fx på rengøringsområdet.

Analysens formål fastlægges indledningsvis og kan fx være en belysning af fordele og ulemper ved:

  • Fordele og ulemper ved egen kontra ekstern serviceløsning
  • Fordele og ulemper ved central kontra decentral serviceløsning
  • Nuværende kvalitetsniveau kontra kvalitetsniveau for lignende opgaver i andre kommuner

Benchmarkinganalysen giver

  • Et overblik over servicefunktionen.
  • Et optimalt beslutningsgrundlag med fremhævelse af fordele og ulemper ved forskellige serviceløsninger, både for så vidt angår:
    • økonomiske aspekter
    • kvalitetsmæssige aspekter
    • arbejdsmiljømæssige aspekter
  • En kvalitetsstandard skræddersyet til præcis dine ønsker og behov.
  • Det optimale forhold mellem den fastlagte kvalitet og de hertil knyttede omkostninger.
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
HER BOR VIHovedkontor
Dansk Servicerådgivnings hovedkontor er placeret i midten af Danmark.
DK-5000 Odense C
Wichmandsgade 5F, 1.
I MIDTEN AF DANMARKHer finder du os
Dansk Servicerådgivning i Odense.