Lige et øjeblik...
Lad Dansk Servicerådgivning kvalitetssikre jeres serviceydelser
Uanset om man har en serviceløsning med eget ansat personale eller en ekstern leverandør af serviceydelser er det vigtigt, at der med jævne mellemrum følges op på den aftalte kvalitet og på samarbejdet mellem kunde og leverandør.
Dansk Servicerådgivning bistår en række kunder i forbindelse med kvalitetssikring af serviceydelser, herunder eksempelvis rengøringsservice, kantineservice og udendørs service.
I praksis indeholder en kvalitetssikringsaftale typisk et nærmere aftalt antal kontrolbesøg, hvor Dansk Servicerådgivnings konsulent foretager et tjek af den leverede kvalitet. Vores kontroller er 100% uvildige og foretages typisk med en fast frekvens, eksempelvis en gang i kvartalet. Derudover foretager vi ligeledes opfølgningskontroller efter nærmere aftale.
Efter kontrollen afleverer Dansk Servicerådgivning en kvalitetsrapport, som består af en samlet kvalitetsvurdering med dokumentation for observationer på kontrollen.
Der indgås en nærmere aftale med leverandøren vedr. oprettelse af observerede svigt. Ved fejl eller mangler som kontraktuelt udløser en økonomisk kompensation eller bod, bistår Dansk Servicerådgivning kunden i forbindelse hermed.