Lige et øjeblik...
Vi rådgiver om udbud fra start til slut
Udbudsreglerne for offentlige myndigheder er komplekse. Dansk Servicerådgivning har specialiseret sig i rådgivning i forbindelse med gennemførelse af udbudsforretninger. Vi har i høj grad fokus på, at udbudsprocessen gennemføres så smidigt og hensigtsmæssigt som muligt.
Vi rådgiver vore kunder gennem hele udbudsprocessen, lige fra den strategiske fase over udfærdigelse af udbudsmateriale til evaluering af de indkomne tilbud. Vi bidrager til en gennemsigtig proces, hvor alle tilbudsgivere behandles lige, og sikrer at vore kunder får et godt aftalegrundlag samt den fornødne dokumentation for hele processen.
Du er meget velkommen til at kontakte Dansk Servicerådgivning, hvis du ønsker en uforpligtende drøftelse omkring løsning af rådgivningsopgaver på ovennævnte serviceområder.
Ring til os på telefon 66 13 33 31 og aftal et uforpligtende møde.
Vi har mange års erfaring med udbudsprocesser, hvad enten det drejer sig om udbud i henhold til Udbudsdirektivet, Forsyningsvirksomhedsdirektivet eller et miniudbud i henhold til egen eller Moderniseringsstyrelsens/SKIs rammeaftaler.
Vi bistår blandt andet vore kunder med:
Et samarbejde med Dansk Servicerådgivning vil lette arbejdsbyrden og sikre et professionelt gennemført udbud.
Vi har blandt andet gennemført af udbud følgende tjenesteydelser:
Vi har blandt andet gennemført udbud følgende varer:
Vort elektroniske udbudssystem tilpasses den enkelte kunde
Dansk Servicerådgivning anvender markedets kvalitetsførende elektroniske udbudssystem (Complete Tender Management (CTM)) i forbindelse med udbud af varer og tjenesteydelser.
Det betyder, at al kommunikation i forbindelse med udbuddene foregår 100% elektronisk, både når det drejer sig om:
CTM letter udbudsprocessen for både udbydere og tilbudsgivere, og anvendes af en lang række statslige, regionale og kommunale udbydere i hele Europa.
CTM, som er webbaseret, forbedrer informationsudvekslingen, processen og dokumentationen af hele udbudsprocessen i forhold til de traditionelle ”papirudbud”.
CTM lever op til kravene for digitale udbud og er certificeret i henhold til ISO 27 001.
CTM lever op til kravene om en effektiv revisionsprotokol samt tidsstempling af dokumenter og versioneringskontrol.
CTM bygger på en gennemprøvet elektronisk platform til at styre en udbudsproces fra start til slut, helt frem til tildeling af kontrakten. Systemet er konfigureret til at stemme overens med organisatoriske procedurer, national udbudsret samt gældende EU-direktiver.
Systemet tilpasses hver enkelt kundes udbudsprocedurer såvel som gældende lovgivning. Som det bedste system af sin slags garanterer systemet endvidere at følge alle nuværende samt fremtidige EU-udbudsdirektiver for at sikre, at kravene i Manchester deklarationen af 2005 vedrørende e-udbud overholdes.
En konfigurabel opsætning af procesforløbet understøtter godkendelsesprocedurerne og muliggør styring af opgaverne på tværs af grupper og samarbejde på tværs af myndigheder. Systemet muliggør revision og sporbarhed i hele processen, herunder sporing af ændringer og beslutninger.